Mitt pauserom

Mitt pauserom

søndag 12. januar 2014

2014 - Nytt år, ubrukt med nye muligheter!

Godt nytt år!

Nytt år og nye muligheter. Tror jeg skal begynne med å fikse litt på fargene på denne bloggen, ting tar bare bitte litt tid... Samtidig pønsker jeg på farger inne i huset, er litt tomt her når julepynten har forsvunnet.. Tomme hyller og benker, har lyst til å fylle på med farger! Får grave litt i skuffer og skap, blir nok ikke noen nye innkjøp ennå.. Vi har jo tenkt å pusse opp her i løpet av året, så nye innkjøp får vente til vi er ferdig med den biten. Grugleder meg til det prosjektet.. 

Mariell og jeg har også et annet oppussingsprosjekt på gang.. Vi skal pusse opp et gammelt dukkehus. Det blir gøy. Huset har vært Remi sitt og det bærer preg av at det ikke har vært brukt på leeenge, brune og blomstrete tapeter, brune og oransje gulv - teppegulv.. Nå blar Mariell i avlagte tapetbøker for å finne noe fint...




Jeg har et mål for 2014 (ett av flere...) og det er å ta flere bilder, noen hver måned. Trenger ikke å være så mange, men flere enn i 2013. Kanskje scrappelysten tar seg opp hvis jeg tar flere bilder.. Satser på det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar