Mitt pauserom

Mitt pauserom

tirsdag 13. mars 2012

Dårlig blogger

Jeg innrømmer det glatt... Jeg er en elendig blogger. Glemmer rett og slett av å stikke innom her og skrive litt. Sitter mest og surfer innom andres blogger. Finner mye fint å lese på slike runder, skulle vært mye flinkere til å skrive om det her i min egen lille blogg. 

Vi har holdt på med å bygge en aldri så liten tv-stue, et prosjekt som har tatt tid, men nå ser jeg enden på det. Gleder meg til vi har alle vinduer, døra og listene på plass. For ikke å snakke om alle møblene... Tv'en og stereoanlegget er allerede innlosjert.. Det er litt gjenklang i rommet nå når det er så tomt, men vi rykker stadig framover... Her er to bilder, det første fra da vi skulle starte og det andre bildet er fra før vi fikk på gulvet.. Flere bilder kommer, må bare få lasta de inn på mac'en...



1 kommentar:

  1. Jaaa Nita, du må blogge oftere!! :)
    Jeg misunner dere den tv-stua, det ønsker jeg meg også!

    SvarSlett